nedjelja, 30. studenoga 2014.

NEW IN #1


Ovo je moj prvi New in post, i mogu vam reći da sam jako sretna što ga napokon pišem. Već sam prije namjeravala ali proizvodi mi nisu bili dovoljno atraktivni za ovakav post, pa vam sada donosim vrhunske proizvode od njege noktiju do njege kose. Ovi proizvodi su me osobno oduševili i moram ih podijeliti s vama :)

Započet ću s vrhunskim  preparatima za čišćenje i njegu lica:
LA-ROCHE-POSAY~

Kako bi dobila potpuni tretman kupila sam gel za čišćenje, toniranu kremu i hidratantnu kremu. Koristim proizvode na način da prvo očistim lice gelom i stavim kremu, a po potrebi nanesem toniranu kremu, navećer ponovno očistim i hidratiziram. BB krema ne pokriva baš kako sam očekivala, ali je vrlo lagana i ugodna na licu. Krema je odlična, hranjiva i hidratantna namjenjena za osjetljivu kožu, bez parabena, ostavlja ju nježnom i mekom.

Cijena: 103,76kn
Cijena: 113,23kn
 Cijena: 88,70kn
 
Zatim odlični Avene proizvodi !

 Već ste jako dobro upoznati s mineralnom vodom za lice, neću je previše opisivati jer vjerujem da ste njen ponosni vlasnik. Ukoliko niste apsolutno preporučam ovo malo čudo ! Ne samo za lice možemo ju koristit i u razne druge svrhe, na bilo koji dio tijela koji je iziritiran i potrebno mu je smirivanje i osvježenje.
 Avene korektor mi se jako svidio, odlično prekriva i  lice se ne sjaji, što mi je jako bitno :D Uz to jako je ugodan na licu i lijepo se nanosi, koža diše i obogačena je. Korektor dolazi u 5 nijansi, a testerić ste imali priliku osvojiti u mojoj nagradnoj igri, no pronašao je dom :D
 Cijena:147,29kn

Cijena: 26,10kn 

Zatim odlični NUXE !!

Ove Nuxe testeriće dobila sam prije nekih dva tjedna. Dočekali su me kada sam došla nazad u Šibenik i jakooo me rezveselili. Veliki sam fan Nuxe proizvoda, smatram ih jako kvalitetnima, luksuznima, ali i pristupačnima. Dobila sam omiljeno Huile Prodigieuse ulje ( o kojemu sam ovdje napisala recenziju), kremu za ruke i nokte te kremu protiv umorne kože. Ova dva proizvoda još nisam isprobala ali doista vjerujem da će mi se svidjeti :D. Također sam dobila i knjižicu s Nuxe proizvodima, pa ću vam ukratko prepisati što kaže za ova dva proizvoda:
Reve de miel~  hand and nail cream
Ova nemasna krema hrani ruke uljem suncokreta i avokada, dok ih ekstrakt ječma,arganovo ulje i ulje slatkog badema umiruju. Med obnavlja oštećenu kožu,a vitamin E pruža zaštitu.
Creme Prodigieuse ~ idratantna dnevna krema protiv umorne kože. Sadrži snažnu kombinaciju antioksidansa, plavi zvjezdan koji smanjuje upalne procese te ekstrakt kakaa koji povećava nastanak novih stanica.... 
Rezultat: mat izgled i baršunasti osjećaj na koži.


Loreal Paris ~ ELSEVE ~ ExtraOrdinari oil <3
Prekrasno ELSEVE ulje namjenjeno za svaki tip kose ističe njenu prirodnju ljepotu, savršen proizvod za sve koji se muče s nestašnom kosom gdje svaka vlas biježi. Kombinacija silikona i ulja daje kosi osim sjaja, mekoču, podatnost, zaglađuje ju i hrani. 
Možemo ga primjenjivati na više načina: 
Kao završnu točku stajlinga naše kose
Kao hranjivi tretman prije pranja kose
Kao zaštitu prije upotrebe pegle ili drugih preparata!


Cijena: 70kn

Preostala 3 make up proizvoda detaljnije ću opisati u sljedećem postu :) prozvodi nisu novi na tržištu, al su vrhunski !


Dali ste već isprobali neke od ovih proizvoda? 
Kakvi su vaši dojmovi?
Želite li da neki od proizvoda dobije potpuniji opis, recenziju?

Broj komentara: 6:

  1. Ovo Loreal ulje definitivno želim isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični proizvodi :) koristila sam dosta dugo avenovu termalnu vodu, ali sam se na kraju prebacila na uriage jer je po sastavu slična fiziološkoj otopini soli pa ima još bolje djelovanje na kožu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja fiziološku, slažem se, da je to učinkovitije, a i zdravije :)

      Izbriši
  3. Divne proizvode si izabrala, nisam baš vjerovala u Avene termalnu vodu, ali kada sam je kupila - oduševila sam se.. Odlična im je i kremica za lice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Daa imam je super su im proizvodi :D

    OdgovoriIzbriši